Monday, 10 November 2008

Basikal..

2 ari lepas kami ke Balad untuk membeli basikal anak2.Lepas aje balik Malaysia ari tu,Nadzmin asyik mintak belikan basikal untuknya.Aku rasa sebab balik Malaysia ari tu dia ada naik basikal(aku telah bagi pada sepupunya).Masa tu dia ada tanya basikal tu dia yang punya,ingat lagi rupanye..Lebih kurang 3 bulan dah dia tak main2 basikal,rindu agaknya...
Bukan tak nak beli tapi kat umah aku ni tak ada halaman so diaorang main la kat dalam umah je..kesian plak.Dah beli basikal,kena la beli sorang satu nanti gaduh plak 3 beradik tu.Kat sini harga basikal kira ok la,lebih kurang kat Malaysia.





2 comments:

dina said...

comelnye basikal budak2 tu...
aina dh besar,tp kene pki tayar imbang lg ker???
model2 mcm tu dh ader kt sini...
tp lainlh sikit...
pas 3 tahun,balik malaysia,beli kt kedai suji plok beskal....suji bagi diskaun byk2...huhuhu

cik aa said...

ainna besor tapi penakut,biarlah...pas 3tahun lagi memang kena beli basikal besor lah plok..dont worry kita gi serang kedai suji nanti..diskaun banyok2 ye suji..