Wednesday, 10 September 2008

Buka Posa..

Atas permintaan sanak saudara kat kampung especially kak ti yg nk tgok gmbr kami berbuka posa,ni cik aa posekan...sbb cik aa yg ambik gmbr ni so tak nmpk la muka cik aa...tak pe la.ni masa buka posa mareng..menu nasi putih,kari ikan(tk pasti ikan ape),ketam masak blackpepper,sayur kubis,kuih mek come n air limau nipis....sedap tak sedap makan jee.kuih mek come kl kat kampung dulu,tk rasa nk mkn pun...kl nk mkn pun beli je kat pasar ramadhan.kat sini nk mkn ape2,sendiri mau ingat kena la wat sendiri..







sebab umah kami tak ada meja makan lagi so makan duk bersila je atas lantai..best jugak sekali sekala mkn kat bawah..

6 comments:

atie said...
This comment has been removed by the author.
cik aa said...

he2...10 ari posa,br 5 ari penuh.tp 5 ari lg tu mmg dekat2 nk buka doh dia buka dulu..nok tau bakpe?nadzmin n affi mkn yogurt depan dia..dia colek skit,pastu dia kabo skit je dia colek..eee,geram sggh..

REENAZ said...

Mmg cam tu ler Nor...Dulu anak kak ina pun mcm tu gak. Sebab dorg ni rapat. Anak kak ina kan setahun satu gak mcm nor. Nti bila besar sket, dia ok dah...Hr ni pun kak ina p kuar balad, anak dara 20rg tuh masak sayur dgn wat teh tarik...Balik lega sumer dah siap...

cik aa said...

bestnyer k ina,anak dh besar bleh tolong2 kat dapur..kita tolong gak,tolong wat sepah,he2..

Anonymous said...

best la.seronok baca cite kat sana.teringin plak nak gi

dina said...

bestnye lauk....nk sikit...