Tuesday, 30 September 2008

Hari Raya

Seperti sedia maklum raya kat sini awal sehari dr di Malaysia.Buat pengetahuan keluarga dan rakan2 di malaysia,sambutan raya di sini sederhana tak semeriah di malaysia..malam raya masa dengar takbir dah rasa sayu dan sedih,rasa nak balik je.Nak buat macamaner dah tersurat tahun ni aku raya kat perantauan.Insyaalah tahun depan aku akan balik jugak untuk beraya.Hu...hu..hu...
Tahun ni aku beraya di Mekah.Malamnye baru aku bertolak pulang ke umahku di Yanbu.Kat Yanbu ni dah bertambah keluarga Malaysia,so sambung beraya di sini bersama2 rakan Malaysia.

3 comments:

dina said...

comel baju raye...terserlah...raye tahun depan,duit raye jd double n tamboh plok sorg lg.... tahun depan blk raye aji ke,raye pose?
compiusss!!

cik aa said...

tq..insyaallah duit raya tahun depan cik aa bagi double special for dina n coming baby...tahun depan raya posa baru balik..lambat lagi.sabo ye!!

KAHERAH said...

SElamat hari Raya dari Erah di mesia